Mystiskt...

Nu har det hänt två gånger i rad!
Har nämligen tittat på På Spåret två veckor i rad och de har tagit upp platser där jag verkligen har varit, ställen som jag gått på och tagit kort på m.m.
Det ena stället var Valencia, där jag var med spanskaklassen i tvåan som utbytesstudent....de visade tillochmed det berget jag och Angela besteg! :P haha 
Nästa gång så var det Polen och staden Krakow som Sp3A "semestra" i under en vecka, och där va de inne i samma kyrkor och gårdar och allt va det nu var som även jag varit i...
Med detta ville jag bara säga att jag kände mej j*vligt berest asså, mådde faktiskt ganska bra varje gång de kom upp nånting som jag kände igen;)

Kommentarer
Postat av: Annapanna

hahaha. Konstigt att du ens minns kyrkorna i Polen ;) Jag menar, var ni nyktra nån gång under den resan eller?! hahahaha

2008-02-23 @ 10:05:17
URL: http://www.annalindakristina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0