Pinsamheter!

Som jag skrivit för några veckor sedan så var johanna ejdestig med vänner på ett så kallat Sexparty då Angela fyllde år!
Det hände sig då att vi råkade köpa oss lite grejor som skulle tyckas vara roliga att ge våra kära vänner i 20-årspresenter! Så kom den dagen då man blev tvungen och betala för alla härliga grejor..haha...japp, inget pinsamt i det egentligen...men så kommer det när man ska åka över med pengarna och den tjej man förväntas bli mött av inte är hemma och hennes pojkvän öppnar dörren....Och där står man med pengarna i högsta hugg troendes att det är en kvinna som ska öppna dörren. Händelsen tar nu vid i nutid:
Där står han, väl medveten om att hans flickvän har haft ett sexparty i lägenheten och att det säkerligen kommer att lämnas pengar till henne under denna veckan...Där står jag...inte alls medveten just då att...detta verkligen kan bli pinsamt...(det jag tänkte då var att, jag är bara här och betalar..inget pinsamt med det alls...tills jag kom på att killen kan ju tro att det är jag som ska ha de här grejerna för 300 spänn! Herregud! jag var höll på att sjunka genom jorden när jag kom fram till vad det var jag höll på me, och ja, det skulle blivit ännu mer pinsamt om jag sagt att grejerna inte va till mej så jag avstod den möjligheten!) Så en sak är nu säker, jag tänker inte åka dit och hämta sakerna, bara så ni vet det! Ok?  haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0