Regnig söndag!

Skulle egentligen vilja sitta här och skriva om gårdagen...hehe, men jag har inte haft orken att gå utanför husets fyra väggar under hela dagen (nej, jag mår inte dåligt...jag skyller på det dåliga vädret faktiskt och att jag inte var kapabel till att köra nån typ av fordon under dagen) och därför inte hämtat kameran med alla underbara kort, kort som kommer att blottas här på min blogg nån gång under de närmsta dagarna! (den här gången kommer ingen nåd att skona de värsta korten, mohahahaha, jag är nöjd..hehe)

Så jag vill bara säga "Var förberedda på en rad mycket intressanta kort"!!!
Och självklart, Jag hade så j*vla roligt igår!
(som alltid!!!)

Kommentarer
Postat av: Jessi

det är grymt tråkigt väder idag, bara regn och usch!

2008-02-24 @ 19:43:22
URL: http://jessi91.blogg.se
Postat av: Annapanna

GAH! jag väntar med spänning på alla superheta kort!! ;) HAHA
Nu när man pratar om dom så kommer små flashbacks!
Visst tog vi porrkort i Anns soffa?! HAHAHA

2008-02-24 @ 22:08:25
URL: http://www.annalindakristina.blogg.se
Postat av: Ejdan

Visst gjorde vi de! ;) haha

2008-02-25 @ 07:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0