Ses på dansgolvet mina vänner!

Trots allt kämpande om skjuts hit o skjuts dit så lyckades vi ändå att fixa sej, som vi säger här på slättá "de löser sej" :P Så nu ser jag bara fram emot en riktigt trevlig och innehållsrik med mina bästa kompanjoner!
Och den som gör att det skiter sig nu, haha, den kommer inte göra om det igen kan jag lova! mohahaha  så Okej?

Tiden är inne för en sommarnatt ute, men jag vet inte, Anna..ska du verkligen köra barbent..eller gör du det bara för den fria entrén? :P haha

Ciao Amigos! :D

Kommentarer
Postat av: Annapanna

EJDAN!
Jag garanterar dig, det blir bara ben! HAHA
Nee, jag ska dra upp tightsen så där smart du vet ;) hahaha

GRATIS ÄR GODAST!! hahaha
Bara ben, coola brills och MASSA drinkar, Oh yes it´s beachparty!!!! :D

2008-02-23 @ 17:09:13
URL: http://www.annalindakristina.blogg.se
Postat av: julia

ejdan, jag trodde du var min bästa vän! haha ;P

2008-02-24 @ 16:37:08
URL: http://www.jewelsbyjoulie.blogg.se
Postat av: Ejdan

Julia då, du kan alltid räkna in dej i den gruppen, vet du väl! ;)

2008-02-24 @ 19:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0