Tredje gradens blåmärken!

Och nu ska jag ta och skriva om de blåmärken som så mystiskt har hamnat just på min rumpa, och nu menar jag inte ett blåmärke utan ett på VARDERA skinka!
Så varför har dessa blåmärken hamnat just på min rumpa då? Hmmm...
Jooo, för under hela kvällen igår så märkte jag att mitt asss var nått sorts mål för både killar och tjejer (och nu snackar vi inte typ två personer, vi snackar minst ett dussin asså! hahaa) att nypa, läskigt? Ja fruktansvärt! haha...
Vill nu bara säga till alla de där som nöp mej i baken...Hmmm ja kan knappt sitta ner på en stol! haha och jag ser verkligen fram emot att ha två svarta fläckar på röven!
Var bara tvungen att få ut den här informationen...till allmänheten i evighet, amen!

Kommentarer
Postat av: Emmy

HAHAHA varför berätta du inte detta idag i skolan. länge leve rumpnyp!!!

2008-02-25 @ 17:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0