Brytande av nyårslöfte!

Haha okeeeej, nog för att nyårslöften är j*vligt töntigt men ja...jag hade ett och jaa, jag åt godis idag! Men det var bara för att Nathalie var tvungen att köpa en mastodontpåse med godis..och vem måste hjälpa till att äta upp om inte jag! Sådeså!

Satt och tänkte på hur mycket pengar jag skulle få in den här månaden...när jag räknade på det fick ja det till drygt 2000, men när man fick lönebeskedet imorses visade det sig att 5500 hade satts in på kontot, och jaaa..ja får till och med studiebidrag på 1050 nästa vecka, och jaaa, ja fick 600 spänn av mamma och pappa...faaaen! ja är ju tät nu om man jämför med tidigare! ;)

Armanikjol och Kronan imorrn då! JADDDÅÅÅÅ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0