Faaen va omotiverad!

Jag började faktiskt göra mina läxor som ja..haha de skulle vart inne i måndags eller nått..men inte faaen gjorde jag klart dom! Jag orkar inte det, Hatar att klippa o klistra, har aldrig vart roligt och kommer aldrig bli roligt!  

Efter mitt röjande i stan i lördas natt så lyckades jag få med mej en hel flaska rom med mej hem, haha och den enda som vet hur jag fick tag på den är Emma! Haha:P
Så jag tänkte...hur faaen ska ja blanda denna Bacardi Black, jag gick in på lite drinkreceptsidor och titta efter recept och ser att Rosa Pantern innehåller denna dryck., detta betyder att johanna ska dricka en massa rosa drinkar i helgen! Va sägs som det?! haha Helt gratis oxå för den delen! ;D

Oojoj angela! Du är snart 20! haha De blir röj på lörda helt enkelt! haha:D och "plast"party!
Förresten ja ska klippa mej på freda! Äntligen!

Kommentarer
Postat av: Annapanna

Ejdan då din tjyyv:P hahaha
Fan va rolig du e, du har verkligen kollat upp hur du på bästa och godaste sätt kan häva i dig spriten!haha.. Hoppas vi ses snart igen! :)

2008-01-30 @ 15:46:02
URL: http://www.annalindakristina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0