Förseningar o fastspända säkerhetsbälten

Har börjat plugget igen då...ingen större fara faktiskt..det var ganska så roligt att börja!
Så nu ska ja börja med att slänga ihop ena kappa..tänkte faktiskt att päls hade vart j*vligt snyggt..får tänka lite på de tror ja..hmmm
Sen så skulle jag o Mackan sticka till Skövde, jag skulle till min alldeles egna kirurg på avslutningskoll
Men nu va de så att Mackan, den sege f*n..haha..tar så fruktansvärt lång tid på sig så vi kom iväg runt halv fyra och min tid var klockan fyra..men vi kom iväg iallafall! Så på en kvart var vi framme i Skövde och det var dags för Mackan att hoppa av...så jag åker in till kanten på en 70-sträcka för att han snabbt o lätt ska kunna hoppa ur bilen...och då händer de! hahaha Hans bälte har fastnat, och ingen av oss kunde få upp de! hahaha med båda två skrattandes så vi var alldeles röda i ansiktena så försöker han krypa ur denna plötsliga fälla..hahaha...vilket han lyckades bra me;) Men jag måste nog säga att det var j*vligt svårt att köra bil efter de..skrattade högt för mej själv hela vägen till KSS..!

Och nu vill jag bara säga att Emma fyller 20 år idag! GRATTIS!

tillsist, Julia du kommer klara dej utan snus...Go for it! haha;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag skrattar också nu! HAHA..inte med er utan åt er! HAHA

2008-01-07 @ 22:42:49
Postat av: julia

FY FAAAAN VAD KUL!!!!!!!!!!!!!!
HAHAHAHAHAHAHAHA jag e snusfri o det känns bra! :D kram julia fulia

2008-01-08 @ 00:23:29
URL: http://www.jewelsbyjoulie.blogg.se
Postat av: Ejdan

Haha..ja var f*n! Hur j*vla kul som helst..detta händer ju bara vissa!

2008-01-08 @ 14:48:18
Postat av: Emmy

jag har också stött på ditt säkerhetsbälte. det är livsfarligt ejdulicious. ahhaha

2008-01-08 @ 19:55:16
URL: http://lillalillasyster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0