Herregud vilken kväll! :D

Efter att ha vart inne i dimman ända fram till klockan fyra så mår jag f*n j*vligt bra asså! Är väl fortfarande full antagligen! :D Vilket inte är helt fel asså!
Fick låna brorsans lägenhet hela kvällen, underbart och j*vligt roligt...drack upp några öl och sen så satsa ja på en halv flaska vodka..jisses vilket drag! :D
Kan inte komma ihåg ifall jag gav tillbaka nyckeln till Sofia, men de hoppas ja verkligen asså...annars är jag lika med död! Men fick höra av Jenny att hon såg mej lämna tillbaks den, hur trovärdigt nu detta är?! haha
Vet inte vart jag har lagt morsans sjal heller, men jag hoppas på att den är kvar hos brorsan som även alla mina andra tillbehör är oxå!
DET VAR DRAG PÅ KRONAN IGÅR ASSÅ! Undrar hur det gick för Ahlm och Joakim i bilen? haha
Däremot ville inte Mackan köra tequilarace med mej! Han lovade däremot att inte säga nånting om kvällen..haha Så jag fick köra själv! haha.. och bra mådde jag oxå! Med Peter Siepen tre meter ifrån mej och många vänner dansandes omkring mig gjorde bara livet ännu mer perfekt!Lyckades även få en annans kort nerstoppat under tröjan, haha...fråga verkligen inte hur jag lyckades?! 
Sen var det ju faktiskt dags för mej, Nathalie o Emma att gå på efterfest men de var för trötta..haha så jag drog med Jenny och Sofia en trappa upp, där jag under en halvtimma blev bjuden på tre öl och nu kommer vi till det riktigt stora problemet! Jag glömde min mobil på efterfesten! tror jag... H*lvete! Och det mest jobbiga är att alla hade föflyttat sig till ett annat lägenhetshus där såklart dörren in var stängd! Så med desperata försök att kasta en snusburk på fönstret och under tiden tappa kjolen ett antal gånger så började det bli lite väl frustrerande...men ingen mobil blev hämtad och den ligger antagligen kvar i lägenheten och jag är alldeles för feg för att hämta den! Men jag och Jenny ska gå ut och gå sen så då får vi lösa detta! haha 
Sen så har vi den där Markus asså, inte min klasskompis, detta är en pys som verkligen vill nått asså! haha Hjälp!
Detta är bara några godbitar från min annars väldigt lyckade kväll!
Tack för mej, och ett tack till alla som var med! ;D
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha, ja du sammanfattade kvällen bra=) tack själv riktigt kul kväll:) hmm mindre roligt tycke rjag att det var när vi stod och ropade/kastade en snusdosa kl 4 på natten utanför ett lägenhetshus. Du får försöka ha bättre koll på sakerna Johanna, hur var det med plånboken??;)

2008-01-13 @ 11:48:11
Postat av: Annapanna

Ejdan! Fan va rolig du eee! :D hahaha..jag håller verkligen med dig, kronan var ju skiiitkul denna gången:D ja va så perfekt full! du me ju! alltid så kul å dansa me er (mest dig:P) .! Tänkte bara svara på varför du hade två garderobslappar i bh:n! Jag har ett svagt minne av att nån kille hitta den på golvet å gav den till mig..å då frågadfe ja om de va nån av er, men då sa alla nej å så tog du den ändå;) hahaha..SKITKUL!:D Å den där markus asså! va vill han dig?! HAHAHA.. hoppas vi ses snart igen ejdan :) POusspuss

2008-01-13 @ 12:37:50
URL: http://annalindakristina,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0