Och så var denna helgen också förbi...

Bara jag som känner att dagarna bara rinner ifrån en, nästan snabbare än vad mina pengar gör...hehe..måste väl säga att det känns ganska så jobbigt.
Men så länge jag mår bra och har kul så ska väl det inte göra någon skada! :D
Hade filmkväll i lördas, mycket mysigt och vi gick även igenom lite planer om framtiden...nämligen Angelas födesledagsfirande...haha..undar om vi kommer komma överens om den punkten?! :P
Men vi har ju även börjat tänka på midsommarfirandet...tyvärr, det blir inget utomlands...tråkigt ja, men så länge man få va tillsammans så är jag nöjd! Tror vi ska besöka Halmstad i sommar helt enkelt..de e ju lagom trevligt! :D

Även om jag hade bestämt mej innan helgen att inte gå ut och festa överhuvudtaget så hamnade jag likt förbannat på en efterfest fram till småtimmarna! haha..men till skillnad mot övriga helger var jag chaufför och kände mej rätt så nöjd över mig själv! ;) Jag spenderade nämligen natten ihop me FylleNathalie:P och AllergiEmma! :P haha och några andra pojkar..:)


Nu så är det dags att lägga sig..sov ju inte jättelänge inatt och jag känner på mig en försovning..och det måste jag säga känns inte jättebra!

Kommentarer
Postat av: Annapanna

EJDAN! Jag är STOLT att du var chaffis! ;) Nu har vi klarat det båda två! haha
Låter som en kul helg för övrigt :)

2008-01-21 @ 16:22:21
URL: http://www.annalindakristina.blogg.se
Postat av: Ejdan

Faaen va bra vi är anna! Vi äger på att va chaufförer..låt det inte bli för ofta bara! :P

2008-01-22 @ 11:06:11
Postat av: janna

alltså vilka jävla bilder eller?? hur fan lyckas vi varneda jävla gång? ;P

2008-01-29 @ 20:17:56
Postat av: Anonym

hehe den kommentaren av menad till alla de underbara bilderna du tog senast.. fan så många gånger har inte ja vart me på kort sen ja vet inte när! :P (och ja, jag va trött när ja skrev de här! e inte lätt att jobba natt! :P) pösspöss

2008-01-29 @ 20:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0