Rätt så sega!

Haha..Under hela veckan så har ja och min klasskompis Julia skjutit upp bokningen av flygbiljetter till Riga, undrar om vi någonsin kommer få bokat dom!  Men vi kommer komma iväg, nån gång...:P

Alltså...jag har en oerhörd längtan efter att få festa, att få festa j*vel som vi säger här på slättá! :D haha 
Jag får en pirrig känsla i magen när ja tänker på de, haha..inte så bra kanske..men de e så när man vart utan spriten i en vecka! fruktansvärt enerverande, men lagom oroväckande...haha

Hmm..undrar om jag ska dra in till skolan och sy en kjol i mitt alldeles egna Armanityg tro, närmare bestämt Emporio Armanityg? Men tänk om de inte bra då., tänk om ja förstör tyget och så har ja slängt ut flera hundralappar i onödan? :/ Men vaddå..tyget är ju bara modernt ett litet tag, dräför så borde jag göra de! Japp, nu har ja bestämt mej, de blir skolan imorrn! :D ahha

Vi höres! :D
Ciaaaaooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0