Sista helgen i frihet...

Hade ångest över att den sista helgen innan lovet skulle ta slut och att ingenting skulle hända!
Fredagen var däremot lugn...hände typ ingenting..överhuvudtaget..Hade väl kunnat göra lite skolsaker, men när man tänkte efter så kändes de lite väl ambitiöst! Så det struntade jag i...och nu när ja sitter så här dan innan skolan så känns de faktiskt inte riktigt lika bra..haha

Sen kom lördan och jag kände...Näää de här är inte rätt..lite festande hade ju inte suttit fel...men kvällen skred lugnt fram och jag, emma, linda o angela träffades och såg fram emot en kväll framför TV:n..
Men emma och jag kände att det kurrade lite i magen och vi listade snabbt ut att det var mat som fattades! Så det beställdes 2 kycklingsallader på Viking, en kvart senare var vi på väg fram..MAAAAAAT!

Men då..vid klockan nio på kvällen så ringer det plötlsigt i telefonen..Jisses! Det är Anna, det är PARTY!  Fest hemma hos Per, som för ovanlighetens skull bor ovanför Kronan..hehe Så vi började slänga i oss maten..haha..men kom fram till att mat är inget att prioritera i detta läget! Så vi slängde maten, stack och skaffade oss de förnödigheter vi skulle behöva under kvällen och såklart lite uppiffning var nödvändigt!
Sen var det PARTY fram till klockan fem på morgonen! Vad som hände under natten är inte relevant..höhö..Men j*vligt kul hade vi!

Under denna händelsernas kväll hann vi även vara nära på att krocka och blivit misstänkta för tjuvar av en gammal tant...haha..närmare bestämt Lindas jättemysiga o trevliga granne! Som vi alla gillar så jättemycket nu...jag menar ser jag ut som en kriminell!? hmmm

Nä, guuud nu måste ja gå å lägga mej, får ju inte försova mej imorrn...oj!, ja ska ju hämta Mackan oxå..haha..nä då går de ju inte för sej...Sååå God natt allesammen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

å helt plötsligt blev helgen innan skolstarten helt sjuuukt bra! :D haha
Fan va kul de va idag också! ni e ju för goa! ha så kul imorn, jag ska tänka på dig när jag njuuuter av min ledighet:P haha

2008-01-06 @ 22:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0