SKANDALÖST!

Hahahaha! Jag skrattar så jag dör när jag ser de här bilderna! Faaaen inte en enda bild som blev skaplig...vilket resulterar i en helt PERFEKT kväll helt enkelt! 

Jag kommer nu att lägga ut bilder som kan uppfattas stötande och för en del känsliga...hahaha..men den som var med på leken får leken tåla!

Så för första gången i år visar jag er nu Premiärfesten i Torsvallens Klubblokal, bästa draget i stan! :D

Vi börjar med de skapliga bilderna...

Det var den de...hahaha

Sen tar vi den naturligt vackra Ann som på varje bild lyckas med det omöjliga! :P


Och här hade vi bergsprängaren...:D


Dags för de korten som vi iallafall försökte på...


Så har vi korten utan något större innehåll..haha


Och självklart,...de spontana korten som man kan sitta och skratta åt i timmar...


Visst fanns de lite poser ikväll också!


Och mot sitt slut fanns det de som inte klarade mer...men bra mådde hon!


Hoppas denna bildkavalkad ger er tillbaka dessa underbara minnen från lördagskvällen!
Själv höll jag på fram till sex på morgonen och det hände rätt gött många saker både j*vligt roliga och fruktansvärt pinsamma!
Tackar för mej!


Kommentarer
Postat av: Annapanna

OH NOOOO!! Fan Ejdan, jag bjuder på de två sista bilderna alltså! HAHA..Sååå jävla kul! TACK för en grymt lyckad kväll! :D Måste bara fråga vad som skedde på efterfesten efter att vi drog? Vad gjorde du för pinsamheter?;) HAHA

2008-01-27 @ 19:38:20
URL: http://www.annalindakristina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0