Skooolan...

Nu är det inte många dagar kvar av mitt underbara lov....Fäään! Tänk om man kunde ha lov hela tiden och vet att efterlovet så hade man nånting o göra...även fast lovet var oändligt långt! Men de vore väl fööör bra antagligen!

Har nu börjat göra klart mina påbörjade arbeten iallafall..kommer däremot inte ihåg alla..men ja har fållat två av mina sex stycken servetter, och det måste ni väl ändå tycka att det är ganska så bra gjort av mej..eller va tycker ni tjejer?:P hehe
Annars tar vi och gör klart allt på månda, elle nått! Haha..herregud, våra lärare förstår säkert:P

See ya on Monday! :D:D


Kommentarer
Postat av: Emmy

hahaha jag har iallafall fållat alla mina. men har kuddarna kvar å sy å renritningarna. usch.. jag har ångest som sagt

2008-01-03 @ 23:12:58
URL: http://lillalillasyster.blogg.se
Postat av: julias

JAG HAR ÅNGEST MED fy fäään assså.. inga handdukar fållade här inte.. tar de imörrn tillsammans med allt annat shajse

2008-01-05 @ 16:32:05
URL: http://www.jewelsbyjoulie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0