Att beachhänga.

Vart på stranden idag och bestämde mej då för att bara lägga tiden på en sida...därav ser jag nu ut som en halvbränd vit sparris (om alla nu kan tänka sig hur det ser ut?)
Hade tappat allt som hade med sola att heta innan idag, solade j*vel redan i maj och kände mej då brunast av alla. Dessvärre har färgen svikit mej och mina medmänniskor har gått ikapp och om mej (inte alls bra för en som har behovet att alltid vara brunast..haha) i den årliga brunhetstävlingen. Men efter idag så känner jag att suget har kommit tillbaka, det är dags att ta upp kampen om årets titel, och vem vet...kanske vinner jag?! :D  (målet är att bli som våra kära strandgrannar "Familjen Pepparkaka"!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0