Hahahaha

Vet allt att en kamera flög förbi mej på Måndax, fick även för mej att jag antagligen kan ha hamnat på nån het bild. Så jag gick såklart igenom absolut alla Måndaxkort som tagits under hela sommaren för att se om jag kan ha skämt ut mej på fler sätt än de sätt jag brukar göra.
Och helt plötsligt hittar jag denna bild.
Det tog en liten stund innan jag fattade varför jag kände igen honom..(eller ja, det känns som att jag har sett honom på ett liknande kort, på Måndax, fast med en av mina kära vänner istället..höhö..)...är det nån mer som känner igen honom (hetingen till höger...) borde räcka upp en hand! hahahahaha


Kommentarer
Postat av: Linda

Nääääääääää fy faaasen ejdaaaan!!!!!!:D

2008-07-24 @ 23:19:40
Postat av: Ejdan

Hahahahaha..då vet jag att det är sant! :P

2008-07-25 @ 00:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0