Halvtid

Har nu jobbat i hela fyra veckor. Bara fyra veckor kvar. Måste nog säga att det gått riktigt, riktigt fort, nästan skrämmande fort. Hoppas innerligt att kommande fyra veckor ska bli minst lika roliga och trevliga som föregående fyra veckor. Sen kommer ju den stora frågan om vad man ska göra efter de fyra kommande veckorna. Framtiden är fortfarande oviss, men alternativ har jag. Inga säkra dock. Hoppas innerligt på Norge, lite mindre på högskola i Karlstad och absolut minst att stanna kvar på ICA i Vara!
Mest jobbiga med allt är att jag måste ta tag i det nån gång! När jag jobbar på dagarna så hinner jag inte, för det finns ju alltid en hel massa annat och göra. Får helt enkelt planera in en Framtiden-dag.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

ejdan! jag ha hittat din framtid! kommer hem om ett par dagar och berättar om den för dig :D

2008-07-23 @ 10:57:09
URL: http://nathalian.blogg.se/
Postat av: ejdan

Känns så bra när mina vänner fixar min framtid...då slipper jag tänka själv! ;) haha

2008-07-23 @ 15:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0