Härlighet.

Idag entrar Johanna den heliga föräldrafria veckan (första av tre).Äntligen ska resterande familjemedlemmar flyga iväg till sitt Kreta och jag blir lämnad kvar i Vara. Kan inte se några nackdelar alls, bara en massa förmåner, Johanna Ejdestig får nämligen fri tillgång till:

- Hela huset (varför inte dra till med världens fest?, haha..ge mej en anledning till att skippa...)  

- Mammas ICA-kort (japp, här är det fri tillgång till allt i hela ICA-butiken men även till mammas o pappas konto, den ni..haha)

-
Pappas o mammas bil (okej, här fick jag offra mej lite genom att köra dem till Landvetter klockan 5 på morgonen, men va gör det när man får köra runt i golfen i en vecka? höhö)

Just nu kan jag känna att jag är NÖJD. Ska nog gå och lägga mej nu, ska upp o köra om fyra och en halv timma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0