Min kära Adidaströja.

Det var en gång för väldigt väldigt länge sedan. En gång då jag tog studenten och på champagnefrukosten så lämnade jag min härligt heta adidaströja kvar i klasskompisens lägenhet. Skulle sedan hämta den, och gjorde mkt väl så. Men när jag väl kom dit dagen innan avgång till Bulgarien så hängde den inte ute på dörren som hon sagt att den skulle göra...hehe...Den hade tagits in igen i tron om att det var meningen att den skulle vara inomhus. Jaja, tänkte jag..ja hämtar väl den nån annan gång. Men man kan väl säga att det aldrig blev en andra gång.

Och nu, ett år och några månader senare ser jag min kära tröja på just den klasskompis jag lämnade den hos. Haha, jag älskade den tröjan och den kostade mig en hel del pengar, men sen så hade jag ju aldrig orken att hämta den, så jag skyller allt på mej själv. Och den har ju kommit i goda händer nu. Det är bara köpa en ny! hehe


Kommentarer
Postat av: Anna

Men ändå!

Så gör man väl inte? Din kära "klasskompis" (carro) måste tappat sitt samvete någonstans på vägen..

Tattare! haha

Gå dit och säg att du vill ha tillbaka den bara! haha

2008-07-12 @ 21:27:31
Postat av: Ejdan

Hmm..vet inte ens vart hon bor! haha

2008-07-13 @ 01:22:03
Postat av: Jenny

nej, jag hade aldrig kunnat med att göra så, jag menar att hon inte hört avs ig till dig å sagt att hon fortfarand ehar din tröja.

2008-07-13 @ 18:25:23
Postat av: Anna

Ejdan, jag vet vart hon bor ;)

2008-07-15 @ 16:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0