The Cinema.

Fick stollryck och drog till Lisch för att glo in Hancock (suspekt namn, jag vet...) Efter att ha vart ut o tränat så slängde jag mej in i Jannas bil. Nyduschad som jag var och inte alls iordninggjord för fem öre entrade vi biografen och blev bemötta av en hel kö beståendes av 90 % killar i 18-25 års åldern! (hett tips, gå inte på bio när de enda filmerna som visas är av grabbig karaktär!) Enda tanken i huvudet var "bry dej inte, dom tittar inte..." Vem faaen försökte jag lura?! Vi var ju tre tjejer på hundra pojkar!  
Filmen blev istället The Dark Knight, Batman, mina vänner, Batman (anledning till majoriteten), men vi är j*vligt nöjda med vårt val. Filmen var fruktansvärt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0