Bjööööörn Rosenström!

Tredje året i rad och Björn Rosenström på Almesåsen har för oss blivit en tradition.

Första året: 18 år gamla och redo att möta världen..(haha..Almesåsen.) Sitter och sveper rött vin i Jannas bil för att få igång partymode. Draget efter att få se Björn på stora scenen är stort hos vissa av oss...(mej, Angela o Ahlm då förstås..)
andra kände det inte...(Janna o Linda...) Draget och begäret var så enormt att, mitt i en konversation, dyker angela ner på alla fyra och kryper under stängslet mitt framför ett par vakter som varken ser eller hör. Johanna får också rycket och kryper direkt efter. (Ahlm gör det enda rätta och betalar 150 spänn för en halvtimma..haha)

Andra året: Berusade av studentyra och en hel del bål var det dags för ännu en omgång Rosenström! Men först var det lite omkringspringande på intilliggande fotbollsplan innan vi var redo. (denna gången betalade vi!) Stod sedan och hoppade runt och sjöng till musik som jag visserligen inte kunde texten på men j*vlar va bra han var!

Tredje året: Förfest på Torsvallen en het sommardag i Juni. Lagom mycket sprit och ett j*vla gött humör! Vi var redo för vår Idol Björn redan en hel vecka innan och detta var det enda vi såg fram emot. Inte visste jag då att jag helt plötsligt skulle fastna inne i öltältet under hela kvällen och helt missa Björn och hans liveframträdande på den stora scenen. Men jag kan lova, och för alla er som var där så hade jag det j*vligt bra utan Björn också! hahaha Blandat dans och att sitta o tjöta med människor utomhus är den perfekta utekvällen! :D


MUMS!


Okej..min mobil försvann igen..(hade inte ens en aning om att den var borta..haha), men det var inte bara min mobil som suptes bort..janna lyckades också. Men som en räddare i nöden fanns både Angela o Jenny där och hittade dem på ett j*vla vänster. (min saknar dock batterilucka..haha)

Man kan även säga att vårt tillstånd var i jämförelse med det här kortet ingenting! haha

Jag och Anna har nu kommit fram till att Almesåsen är underskattat. Vilket drag det var! :D JAAHAAADDÅÅÅÅ!

Kommentarer
Postat av: Anna

Stureplan har: Champange

Almesåsen har: Öl, vin och cider (för billig penning)



Stureplan har: Brats

Almesåsen har: Bönner



Stureplan har: Kristallkronor

Almesåsen har: Färgade glödlampor (det är ändå pary;P)



Stureplan har: Slitzbrudar

Almesåsen har: OSS!



Ja, vad kan vi dra för slutsats av detta Ejdan?

Säkra 1-0 till Almesåsen va? ;) haha

2008-06-09 @ 17:43:12
Postat av: Ejdan

Almesåsen har en klar ledning! :D JADDDÅÅÅ!

2008-06-09 @ 18:05:27
Postat av: janna

jag hittade ju iaf heeela min mobil.. ;P

2008-06-10 @ 13:26:33
Postat av: Ejdan

Jahaja..så helt plötsligt var det du som hittade din telefon och inte Angela! :P hahahaha

2008-06-10 @ 15:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0