Creepy...

Efter att ha umgåtts med Julia i Riga en hel vecka, blev jag som så många andra också "ganska" så besatt av just "Sex and the city"...(Har alltid haft nån slags förutfattad mening med just denna serien..att det är just mesigt att titta på..haha..men så är ju inte fallet längre.) Så nu tittar jag varje onsdagkväll och har mått förhållandevis bra med det, tills den dagen då likheten blev för slående för min del! 

Denna dagen inföll förra onsdagens program. Tänk er Carrie. Hon har "sovit" över hemma hos en man, hon vaknar och tror att allt är frid och fröjd. Denna harmoni håller i sig tills hon inser att hon måste förflytta sig ner till köket där hon helt plötsligt träffar några av mannens bekanta tidigt på morgonen iförd endast hans kläder...(hmm..kämpigt läge?) Inte nog med detta...hon blir tvungen att hälsa på dem, sedan sätta sig för att äta den frukost som hon blir serverad. Och vad tror ni hon får för frukost?...Jo, pannkakor! (Hmm ...märkligt sammanträffande?...haha)

Nån mer än jag som känner igen situationen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0