Deprimerad

Jag har tänkt skriva så himla många inlägg nu den senaste tiden att min hjärna typ har överhettat. Anledningen till att jag inte har skrivit några inlägg är att jag inte haft rätt känsla nångång, eller ja...jag har haft rätt känsla men så kommer man till det där j*vla ICA och ska jobba och man tappar allt med en gång. Jag Hatar ICA! Jag passar inte in där känns det som, ska jag jobba så ska jag jobba på ett flummigt jobb, för det finns för mycket man ska kunna när man sitter i en kassa! 

Japp, det är precis som det låter. Jag har en dålig dag. Hade en dålig dag igår med. Hoppas det inte blir ett mönster. 
Men det är bara 40 arbetsdagar kvar...Bit ihop! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0