Jag har tråkigt.

Allvarligt, jag var inte ens ute och drack igår och ändå har jag den gnagande värken i huvudet och smärta i halsen. Nog för att vi gick runt i Vara till klockan tre på natten men jag var inte beredd på att jag skulle få stå ut med en lååååååångtråkig söndag för det. Har så förbannat tråkigt. Varför gör man söndagar till just söndagar, jag menar det finns ju verkligen ingenting att göra och man gör inget åt det heller. Och det enda jag just nu ser fram emot är matchen ikväll. Sorgligt? ja, fruktansvärt men jag gillar ju fotboll så. Särskilt när det handlar om de två hetaste fotbollspelarna i hela EM, Fernando Torres och Lukas Podolski.

Hepp, får väl fortsätta med världens tråkigaste söndag, för den lär ju inte bli bättre. Jippi.
ååååh, jag orkar inte ens duscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0