Känsla.

Oj, vad jag verkligen älskar musik.
Och även fast jag har lyssnat sönder dessa låtar nu, med viss hjälp av våra kära campinggrannar så kan jag inte sluta lyssna på dom. Dom ger mej en känsla av sommar. Och jag älskar det.

Forever - Chris Brown + Bag in Da Box - DJ Tune
Grannarnas helt egna remix var ju verkligen pricken över i:et. Men sen att höra dem separat 30 gånger i rad en tidig morgon är ju också riktigt härligt.

Can you hear me - Enrique Iglesias
Jo, denna låt kördes flitigt i stereon. haha

Holiday - Doktor Kosmos
Även fast jag och Ahlm hade lyssnarförbud på den här låten så är den ändå den riktigt verkligt bästa låten. För tillfället ringsignalen på min egen nalle! haha

SOMMAR 2008

Kommentarer
Postat av: Janna

haha var glad för att du inte fick grannarnas jäkla raggarrock på hjärnan som vissa andra fick.. :P

2008-06-27 @ 19:01:40
Postat av: Ejdan

Bag in box och thailändska pojkar, bag in box och thailändska pojkar, bag in box och thailändska pojkar. Den är inte så rolig och ha gnagande i hjärnan den heller! hahaha

2008-06-29 @ 13:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0