Midsommarspriten.

Har varit och inhandlat drickat som jag skall förtära under midsommarhelgen på ÖLAND! och som det hörs på namnet är det meningen att man ska dricka öl där så de köpte jag, och lite vin, och lite rensprit och lite cider också;)
Och för att få allt lite roligare..(har nämligen hel-lessnat på sprit överhuvudtaget...och som vi kom fram till är det ju känslan vi vill åt så man kan ju inte sluta dricka heller....hehe) så har jag köpt allt i GULD och RÖTT! Man ska ju tänka på hur bra man passar ihop med sin dricka och att drickan isej ser j*vligt het ut! ;) haha

 

Kommentarer
Postat av: Anna

Det kommer bli en guldkväll på Öland, det är jag heeelt säker på nu när jag ser din kost i två nätters tid! hahaha

2008-06-17 @ 22:10:17
URL: http://annalindakristina.blogg.se/
Postat av: Emmy

ÖL på ÖLand... fyndigt värre johanna! ;)

hoppas ni får kul, själv ska jag jobba på lördag klockan 7.30 så det blir ingen midsommarfirande för mig iår. suck

2008-06-17 @ 22:19:19
Postat av: Ejdan

GULDÖL på ÖLAND! JADDDÅÅÅÅ! :D

2008-06-17 @ 23:25:32
Postat av: julia

ejdan för helvette! hahaha du vet väl att dedär e minst 400 kanelbullar. dessutom e de godare med bullar. jag skulle valt bllarna! lätt!

2008-06-19 @ 20:34:11
URL: http://jewelsbyjoulie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0