Mors födelsedag.

Lite sent ute att, samma dag, åka och köpa en födelsedagspresent till morsans 47årsdag. Åkte till Övery och shoppade loss lite me vännerna, vi har även planerat vårt midsommarfirande på Öland! Torsdag natt klockan 00:00 åker vi från Vara, Jaddå! :D Presenten till morsan blev en vit väska förresten.

Synd bara att jag inte hade så mycket pengar att röra mej med..hehehe...har nämligen inte fått tillbaka skatteåterbäringen, som vi nu fått reda på varför ja inte fått den än. Det handlar nämligen om att jag inte lämnat in nått kontonummer...jippi...Blir till att låna 2.500 av farsan! haha

Detta är även en av andledningarna till att jag inte har några pengar på mobilen. Så ja har inte haft möjligheten att höra av mig till nån under hela dagen, så alla som har försökt få tag på mej vet varför ja inte svarat. Kommer inte in på msn heller...FAAAEN! Jaja..ska försöka fixa allt imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0