Sol, Span, Strand och Sand!

Jag vet det enda som saknas i rubriken är Spriten..haha..det som gör en härlig sommardag komplett! Men det blev en lugn helg och det var ju faktiskt rätt skönt, hade ju redan bestämt att jag inte skulle ut denna helg efter förra helgens bravader! Svårt att stå emot, men så länge man klarar det är man ju fortfarande frisk! ;) 

Men jag drog som sagt till stranden med kusin vitamin och pressa hela dagen (tredje gången iår, mina vänner!..satsar stenhårt på att bli trött på det innan jag börjar jobba;)..)
Efter strandbesöket blev det en skräckis hemma hos Linda! :D Smällde såklart i mej en pizza och en godispåse till, men va faaen är de helg så är de! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0