Spontana ryck och härliga förfestställen.

Efter att ha avsuttit ett av århundrades längsta 50årskalas (skulle säkert varit jättetrevligt om de inte just då gått en oerhört intressant match på TV:n just vid samma tillfälle.) Satt vid radion under nästan hela matchen och när man trodde att vi skulle klara av Spanien så skjuter de mål på oss i sista minuten..(Hur är det möjligt?!) Allting kändes helt plötsligt några snäpp sämre än vanligt. Men när kalaset började rundas av för oss alkoholfria den kvällen så ringer mina räddare i nöden! Anna och Ann fick ett spontant ryck och Lipz stod på ingång (klockan var nu närmare tio på kvällen...)!
Jag fick med fassan o mossan hem tillslut och jag skrapade ihop all sprit som fanns i huset, slängde ja på mej lite hetare kläder och drog ytterligare ett lager smink i ansiktet. Jag var redo.

Hörde att Anna och dom redan börjat svepa sin sprit så jag kunde ju inte sacka efter, men som mina föräldrar är kunde ja ju inte dra en öl i vardagsrummet precis. Nej, det gällde att hitta ett perfekt ställe att svepa spriten. Slutade med att jag stod utanför Systembolaget i min ensamhet och drog några öl (härlig förfest!) och inväntade partybilen!

Några öl till och en pinkepaus med pojkarna i den andra bilen i ett dike och vi fortsatte vår färd mot Trollhättan! Några tequila och ett hett röjjande på dansgolvet blev det. Sen blev det mörkt..haha.. (den stora frågan är väl just nu hur glamouröst det såg ut när nån gjorde ett litet missöde inne på Grillhouse?..hmm..haha)

Vaknade upp med två röda blodsår på benen, en sprängande huvudvärk, en cocacolamugg vid sängen, en lösögonfrans på kudden och inte en allt för härlig smak i munnen...och jag vet att min mobil börjar bli ett sletet ämne..men jag kunde verkligen inte komma på vart jag hade den..höhö...men fick sedan svaret att den var hos Miriam som resten av mina tillhörigheter!

Fulländad kväll! Ja men Självklart! ;D JADDÅÅÅ!


Kommentarer
Postat av: Anna

Ejdan, dom där röda blodfläckarna på benen var nog efter att du satt dig i glas på Scenen! haha..Vi försökte få ner dig men du vägrade! ;)

2008-06-15 @ 20:08:58
Postat av: Ejdan

Ojojoj Anna, nu tycker ja vi struntar i att berätta saker som jag absolut inte kommer ihåg! hahaha

2008-06-16 @ 00:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0