Ta mej tillbaka.

Midsommar på en av Ölands värsta campingar, men ändå nått av det bästa och roligaste jag gjort. Har aldrig vart en campingnisse i hela mitt liv. Men va faaen, det var ju inga problem överhuvudtaget. Det blev en klockren Midsommar 2008 och jag önskar bara att de bilder jag kommer att lägga ut skulle berätta för alla hur kul vi verkligen hade och känslan av sommar, lycka och närhet av vänner (den perfekta kombinationen.)

Jag ska försöka lägga upp bilder som sammanfattar vår lilla tripp på bästa sätt! haha


Det var våldgästande av läskiga grannar.


Goda frukostar.


För lite sömn.


För mycket sprit.


Härligt mkt flum.


Känslan av att slippa städa upp efter sig.


Att veta att man var omringad av majoritet killar.


Att göra heta poser som man kan skratta åt länge.


Att träffa den hetaste killen på campingen.

Men framför allt, att ha fått tillbringa en helg ihop med vännerna.



Kommentarer
Postat av: Linda

Shit va roligt de va! ja börjar bara skratta om ja tänker på midsommar.. haha:D konstigt att vi i gänget jämnt kan ha så roligt ihop:D

2008-06-26 @ 10:59:21
Postat av: Ejdan

Hahaha. Det bara är så, vi är den perfekta kombinationen av vänner! :D Faaen va kul vi hade! Jag älskar det! :D:D:D

2008-06-26 @ 14:40:32
Postat av: Janna

haha ja fy fan va vi lyckas.. :P

2008-06-26 @ 20:22:29
Postat av: Ejdan

På nått sätt så känns det som att det bara är vi som lyckas också. Såååå..när blir nästa gång? :D::D:D:D

2008-06-26 @ 23:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0