Jag? 20 år?

Jisses, två dagar kvar sedan är jag vuxen på riktigt! (och jag bor fortfarande hemma..läskigt)
Imorrn så blir det barnkalas med Moa.:)
Vi började faktiskt prata om detta för några veckor sedan men bestämde oss för att ha för typ två dagar sedan...Vad vi är bra på att planera och vilken framförhållning sedan!
Har tyvärr inte haft nått partymode på hela veckan...men faktiskt så för ungefär en timma sedan visade känslan sig! Ståendes och dammsög i mitt rum och helt plötsligt kändes det rätt att festa..skönt..började bli lite orolig..:P Och klart man ska festa när man fyller 20, eller hur?!


 

Kommentarer
Postat av: Annapanna

Tjohooo! :D
Helgens festligheter kommer bli något utöver det vanliga, hoppas jag! haha..
Skitkul att festen blev av i alla fall, vilka kommer?:P
Jag känner mig hedrad som står på Vip-listan Ejdan! Då är jag ju garanterad en plats på Torsvallen i alla fall! :D hahaha
VI SES IMORN! Då med en klack på 4 cm, alltså en Anna på 190! ;)
Ta dina klackisar också är du snäll! :P haha
PUSS

2008-03-28 @ 16:44:14
URL: http://www.annalindakristina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0