Klurig fråga...

Hmm fick frågan igår...och jag kan faktiskt inte besvara den så bra som jag helst skulle vilja men..Varför vill man gå ut och festa?

Allvarligt talat så vet inte jag det...jag menar man har ju j*vligt kul med kompisar utan att behöva festa hårt och dricka alkohol i mängder, men så kommer just det att man får den där känslan i magen..den där känslan av att faktiskt släppa alla j*vla problem i sitt annars ganska meningslösa liv och bara flumma omkring med sina bästa vänner! Ja, för jag och jag tror jag pratar för de flesta vet att det är förfesten som egentligen är något att ha...man sjunger högt...och falskt..haha..man dansar fult och säger dåliga skämt och man har allmänt trevligt!

Och så kommer det att man ska gå ut...och jaaa..om man ska dricka osv så måste man ha nånstans att gå till efteråt..(annars är det ju ingen mening med att dricka) så är det bara..annars är inte kvällen fulländad...och därför går man ut o dansar j*vel till dunka-dunka-musik och flörtar runt bland männen..haha...och jag kan inte förneka att jag inte tycker att det är kul heller..(haha det är typ en hobby jag har:P, och de vet ju de flesta)

Så, där fick ni mitt svar...
The whole truuuuuth;)
Och jag tror faktiskt att de flesta känner nästan som jag iallafall, eller varför dricker o festar ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0