Mystiskt...

Det börjar att bli en vana, de där med att ta en sovmorgon på måndag morgon för att man inte orkar gå upp och göra iordning mej till skolan klockan halv sex på morgonen..
En sådan morgon hade jag i morses..hade sovit i fyra timmar...(ett vanligt syndrom då man vart ledig i fyra dagar och är helt utsövd)
Det enda felet var att jag faktiskt trodde jag var uppe...att jag gick upp när klockan ringde och duscha o tog på mej kläder och allt..men så helt plötsligt hör jag någon knacka på dörren och frågar.."Johanna ska du till skolan ida?"...och då kom verkligheten ikapp mej..haha Såg på klockan och bussen skulle gå om en kvart..vände mej om i sängen och sov vidare och tog nästa buss ist! den du! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0