Shit oxå!

Okej, dom som inte vill se en irriterad Anne imorrn i skolan skiter i att komma dit!
Jag har nämligen inte gjort kollektionen tills imorgon..(vi tror den är tills imorrn iallafall)...har ju inte ens börjat och hon som tjötat så på oss att vi måste börja med en gång med den..och då fick vi den här uppgiften för ungefär en månad sedan om inte mer...

Ååååh livet känns inte värt att leva just nu...lovet är verkligen slut...
Jag ska tampas med skolan i tre dar framöver...och då säkerligen få skäll...jobbigt!
Jag ska städa på Vianor..orka
Måste göra kollektionen så fort som möjligt för att lämna in den...
Och så fyller jag 20 på söndag...en födelsedag som kommer förstöras på grund av att vi har redovisning i skolan dagen efter..
Nej jag klarar inte mer..
Nu vill jag bara vinna 10 miljoner och få hit sommaren snabbt!
Måste helt enkelt ha bort det här vädret, jag blir allt för deprimerad!


Kommentarer
Postat av: julia

nej den 31a mars skulle den va inlämnad juh!!! :D

2008-03-24 @ 15:36:18
URL: http://www.jewelsbyjoulie.blogg.se
Postat av: Ejdan

Och livet blev helt plötsligt mkt underbarare!

2008-03-24 @ 18:12:22
Postat av: Emmy

Fel av mig, fel av mig.. Jag tar åt mig detta missöde och hoppas att du får tillbaka lite livsgnista nu när det är en hel vecka kvar tills inlämning.
Men visst ejdan, deppar du, deppar jag!

2008-03-24 @ 18:22:39
Postat av: Ejdan

Haha..ja de e alltid bra att ha nån att skylla på:P Nu är livsgnistan tillbaka..känns riktigt bra faktiskt! :D

2008-03-24 @ 19:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0