Trio på fyllan!

Utgångspunkten var att fira Jannas 20årsdag på Lipz! :D haha...men de va blott en dröm...Johanna Ejdestig var 29 dagar kort för att komma in sa den dumma, dumma vakten..(som vi hatar nu djupt)

Födelsedagsbarnet! :D

Så vi svirade runt i Trollhättan en stund innan vi bestämde oss för att besöka SAND, där faktiskt åldersgränsen också låg på 20 så, haha! och vilket j*vla drag sen! JAADDÅÅ!

Jag lyckades även göra ett oerhört glamoröst fall från scenen ner på dansgolvet, vill inte veta hur de såg ut, så janna och angela..vi tar inte upp detta nångång, ok? haha Men en sak kan jag ge ut..fallet resulterade i ett skavsår på vaden och ett jack i hakan! haha

Läskigt va? Såg inte detta förrns jag var hemma..var tvungen att dokumentera!

Blev förföljd av en 30-årig kebab ungefär hela kvällen, frustrerande, ja..haha..han fick till och med för sig att han skulle lyfta upp mej i luften och snurra runt, vilket han gjorde..hmm..jag vill inte veta hur det såg ut heller, ok?

Vi träffade även några varabor on the dancefloor som även en av dom fick för sig att lyfta upp mej på scenen, helvete..jag måste ha sett j*vligt lätt ut igår..haha..för inte faaaen brukar de komma fram och lyfta upp mej en halvmeter upp i luften heller! haha inte heller här vill jag veta hur det såg ut, anar att det inte såg ett dugg glamoröst ut iallafall!
 
Fick sedan höra att jag och Janna skämde ut oss rejält i kön ut..haha..måste försvara mej lite och säga att ja komme rinte ihåg det..men jag slängde antagligen ut nått i stil med "Humhum är den snyggaste killen i Vara" till killen brevid och Janna hade nog någon slags konversation med pojken oxå..om vad? förtäljer inte historien! haha

Shake it, Shake it, BABY!
och vi dansade natten lång...
TACK FÖR EN UNDERBAR LÖRDAGSNATT
!
  

Kommentarer
Postat av: Anonym

ejdan! Det låter som en kväll som blev lite utöver det vanliga ;) haha

2008-03-02 @ 17:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0