Vävning

Allvarligt talat, vem gillar att väva?!
Jag har faaen inte förstått tjusningen med det hela än...och jag lär inte göra det heller...sorgligt? Ja, eftersom jag två vävar till att göra klart innan jag kan känna lugnet..!
Så nu sitter jag här i skolan och känner att min så kallade "vävgnista" har försvunnit totalt...haha...ja menar hur många fel har jag inte gjort i dag på min trasmatta som Gunnel påpekat...sen att jag valt nån j*vla ljus, ljus rosa-gul färg på trasorna..jag menar...Vem faaen vill ha en rosagul matta på golvet?!
Inte nån jag känner iallfall, eller har jag nån frivillig?!
Nä, vem försöker jag lura?!
Jag får helt enkelt dras med trasmattan i några veckor till...jippi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0