Det här med sysselsättning...

Allvarligt talat...jag har tänkt lite på de här med att ha nått att göra nu när skolan slutar, jag vill ju absolut inte bli en sittande soffpotatis som det enda intresse i hela världen är att vara ute o göra staden varje helg (inte för att det är några problem med det...haha..för jag tycker att det är kul!) men jag tänkte på att ha något att göra på vardagarna som en slags sysselsättning alltså, nått som ger en nån slags tillfredställelse, nått som får en att tänka på något annat än frågan "Meningen med livet?" 

Allvarligt talat..jag har ju redan provat på en hel del grejjer som fotboll, aerobics, simning, golf, volleyboll m.m...vad finns det som jag skulle kunna tycka vara kul? Måste ju finnas något, jag behöver verkligen hjälp med detta! Annars så kommer jag antagligen bli en deprimerad datasittande OCH tv-tittande finnig och ful 20 årig kvinna..haha! (Det är ingen vidare utsikt alltså..haha)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0