...

Och jag som verkligen inte trodde det kunde bli pinsammare än vad det redan var! Okej för att jag träffade hela hans familj redan dagen efter...bakfull och lagom sleten..(bara det är oerhört pinsamt)
Nu undrar såklart alla..vad kan då toppa den pinsamma händelsen?..Jo, JohannaEjdestig blev idag inringd för att jobba på ICA idag vid halv tio på morgonen (skulle börja klockan 10!) Så man kan säga att jag slängde på mej lite kläder drog snabbt med foundation i hela ansiktet men kom sedan på hur hopplöst de var att sminka sig överhuvudtaget, skulle ju bara sitta där i tre timmar, inga problem..jag sket i resten av sminket och orkade då faaen inte att borsta håret heller..så lagom vacker satte jag mej i en kassa så här på en lördags förmiddag och hade då faaen ingen aning och att ungefär fem personer bort i kön står just denne Rrrronny (som vi nu kallar honom haha) Allvarligt talat, det högg till i magen på mej (hade ju verkligen inte tänkt mej att jag skulle se honom något mer i hela mitt liv såååå...), jag kan även erkänna att hela ansiktet blossade i den klara röda färg som bara vissa kan få och jag fick oerhörda problem med att hitta diverse streckkoder på varor och extrema talsvårigheter...(inte nog med det..jag var ju tvungen att prata med honom också...rätt läskigt kallpratande asså..shit) Frågan är just varför han var tvungen att ta min kassa överhuvudtaget? (hade jag varit han hade jag valt en kassa 100 meter bort så att han absolut inte skulle se mej! men de är väl antagligen bara jag som tänker så?)

Om man ska kategorisera denna händelsen i min pinsamhetskala på 1-10 så är vi faaen uppe i en klockren 10 asså! Och då har jag skämt ut mej mycket i mina dar asså!

Kommentarer
Postat av: Anna

HUR FAN TÄNKTE HAN DÄR?! HAHAHA

2008-05-24 @ 17:24:12
URL: http://annalindakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0