Ett helt år sedan...

Jooo..det är faktiskt sant, det är snart ett helt år sedan jag och mina kära vänner tog studenten.

Studenten, en av de bästa tiderna i hela mitt liv...och ja guuud vad man längtar tillbaka nu! Men nånting är jag rätt säker på, skulle man göra om studenten så skulle den aldrig bli lika rolig som den var absolut första gången...lika bra att låta det vara..och tänka tillbaka istället!

För exakt ett år sedan var man bara en ung skolflicka som inte hade en tanke på att man om cirka en månad skulle ut i vuxenlivet. 
Nej, det enda som fanns i Johannas huvud vid denna tiden var...
Utspringningen (känslan av frihet)

Bålrundor hit och bålrundor dit (en massa sprit att förtära på så kort tid..haha)

Balklänningen (haha..solbrännan...inte nån j*vla bikinibränna, här skulle de va jämnt!)

All denna oro över det fina vädret (haha..vem brydde sig egentligen när det väl kom till kritan!)

Bulgarien!, (Underbara känslan att veta att även om alla skulle skiljas så skulle man ändå ha något att se fram emot med sina underbara kompisar!!!)


Det var varmt och blåsigt...det var känslan av att ta Studenten...

Kommentarer
Postat av: Anna

ÅÅÅH! Vilka härliga bilder Ejdan!!

TA MIG TILLBAKA!!! (någon mer än jag som inte riktigt vill glädjas åt de som tar studenten detta året? hahaha..)



Man får nästan lite abstinens..nästan lite panikattacker..man vill liksom bara spola tillbaka..vara där..nu!!! GAH!

2008-05-05 @ 16:03:20
URL: http://annalindakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0