Förändringar

Tittade runt lite på internet idag och fick plötsligt se den underbart vackra bild min kära vän Nathalie lagt ut på mej i hennes blogg, nathalian.blogg.se, kom då fram till att jösses, så jag ser ut! haha 
Frågan slog mej då om jag verkligen förändrats något sen första ring eller om ja verkligen ser likadan ut då som jag gör nu?   

Så här följer några bilder från sommaren då jag slutade nian fram till nutiden, så får vi se om det verkligen existerar några förändringar?

 (4 år sedan)
Jess, senaste supertrendiga metalleendet!


Även här kan man se en glimt av leendet och mycket, mycket längre hår än vad jag nånsin kommer få igen! haha

Det tog ett tag att hitta denna bilden, men det är fruktansvärt vad förskräcklig man såg ut..haha..här har jag precis slutat ettan!

Hmm..sen kom operationerna och borttagningen av rälsen (denna mun-tand-och käk-process föföljde mej i närmare 10 år faktiskt...)  och en lång lugg tillkom på köpet, Yeah läckert!

Sen fyllde jag arton och håret börjades att klippas av nu..hehe 

(precis innan studenten)
Sen blev faktiskt håret så här kort..kortaste jag nånsin haft faktiskt! 

Jaaa..och nu ser jag väl mer eller mindre ut så här..:D

Måste nog säga att jag har gått igenom några förändringar iallafall...håret har ju iallfall blivit kortare! haha:D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0