Händelsernas afton.

EMD hade anlänt till staden och vi förberedde oss med våra allra vackraste "Ååååh Danny"-bilder..(den min som senare under kvällen skulle göra att man vann den så kallade "Dannytävlingen")

Frågan är om han ens skulle bli smickrad av att se nått sånt här? haha

Och som av en händelse hade vi en undermedveten dresscode just denna kväll.


Svart och randigt eller färgglatt

En hel vinflaska senare och en och annan shot var vi helt plötsligt hemma hos Angelica, min kära arbetskamrat!



Där gick tån på strumpbyxorna sönder..faaen!

Efter långa samtal inne i bilen om ett och annat, kommer faktiskt inte ihåg vad vi snackade om? Men va hade vi Simon i bilen för? haha Slutade iallafall med att jag och Ahlm begav oss in i fjortisklungan och gapade högt till EMD:s tre ljuva röster...
Jag förlorade däremot tävlingen stort
, missade alla pojkarna, hade mycket annat att tänka på och det fanns ju andra som skötte "Danny"-tävlingen på bättre sätt..(nämner inga namn...) Fixade mig istället en Ronny istället för en Danny, en gratis bilfärd i polisbil med riktiga poliser och pannkakor till frukost, Va sägs som den då?! Huh?!

Kommentarer
Postat av: Anna

hahaha! vadå polisbil å pannkakor?! nu vill jag att du förklarar! HAHA

2008-05-18 @ 22:31:41
URL: http://annalindakristina.blogg.se/
Postat av: Ejdan

Haha..och jag berättar ingenting!

2008-05-19 @ 21:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0