Helt vanlig tråkig söndag...

Hmm tänkte att jag för en gång skull ska hålla mej till just den dagboksstilen man hade när man var liten...då man berättade vad man gjorde på dagen och inte vad man tänkte...(eller ja..så gjorde jag iallafall...hehe) 

Idag så vaknade jag klockan halv åtta på morgonen. Då gick jag ut och gick. Efter det så åt jag frukost ute på verandan och solen lyste på mej. Det var varmt. Sen så solade jag jätte länge. När jag solat klart hade jag bränt hela ryggen och ansiktet. Efter det så gick jag ut och gick igen. Vi skulle titta på fotboll, Kristoffer spelade. Dom vann med 6-1. Det var kul. Sen åt jag kvällsmat och tittade på parlamentet. Det var också kul. Ska sova nu. Godnattpuss.

Och där hade vi ett exemplariskt dagboksutklipp från mina forna dagar! haha  
Det där med det brända ansiktet...(Den som ens drar på mungipan imorrn i skolan får smäll! haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0