Hemtentan

Faaen, sju skoldagar kvar och jag sitter och skriver en j*vla hemtenta! Och denna hemtenta handlar då faaen inte om vad som helst heller..den handlar om bomull! Japp, min kund är en dagsifröken som vill ha en slitstark och tvättålig kjol! Allvarligt, vilken j*vla fantasi jag har alltså! bomull också..det lättaste materialet som finns också..det är IG hela vägen igenom!
Men jag har fått lite hjälp på vägen så nu har ja ju faktiskt skrivit 6 meningar, den du!
Måste fortsätta nu...ska ju sova om typ 20 minuter...
Ta Ta!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack vare mig fick du ihop den 6:e meningen! ;P

2008-05-13 @ 19:49:44
URL: http://annalindakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0