Mååååla!

Och idag har jag även utfört lite arbete här i hemmet, nä nu ljög jag. Lite, haha, har ju för faaen målat ett helt sett trädgårdsmöbler! Och då ska tilläggas att jag har slipat dom innan och att det gjordes i stekhet sol. Har Johanna då vairt en duktig flicka?...Ja, det tycker jag nog att jag vart. Nu behöver ja ju inte lyfta ett finger på ett bra tag..haha 


A tada! Okej för att möblerna är riktigt gamla (närmare 25 år...) och sletna...men det är faktiskt de enda möblerna som jag verkligen tycker om. Dom kommer aldrig att få slängas! Inte så länge jag lever iallafall. (i bakgrunden kan man även skymta vår gamla gungställning...den lär nog stå där ett bra tag till om det är nån som är sugen! ;P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0