Om du börjar att gnola en visa....

...Det var den låten vi sjöng ända upp till femmans årskurs när vi äntligen fick sommarlov...lite annorlunda idag då kan man säga..vi sjöng ju inte ens en låt! haha Vet att jag känner mig j*vligt lättad just nu över att äntligen vara klar och bara få va ledig ett tag nu...men ja kommer ju känna redan på måndag att det är nått jag saknar, att bara få sitta och dega vid vävstolen tillsammans med mina andra kära degklumpar! haha..Nej, det kommer kännas riktigt konstigt ett tag framöver...men som tur är så ska vi ha avslutningsfest på lörda! Jaddå! :D Då blir det rajtantajtan med the hot chics and "rövslickarmannen" haha! 


SOMMARLOOOOOOOOOOOOOOOOV!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0