Proppad

Första färskpotatisen nådde Johannas mun idag, nu inser jag att det var ett dåligt val av maträtt. Jag blir alltid så fruktansvärt proppmätt när ja äter de små runda knölarna..och nu mår jag bara illa. Usch! Får nog helt enkelt gå ut och ta en promenad eller nått för att bli av med "uppstoppad"-känslan. 

Har glömt att nämna att det faktiskt lönar sig att gå i skolan, jag menar när man slutar så får man ju alltid lite presenter. Trodde allvarligt talat att jag inte skulle få ett jota eller rättare sagt så hade jag inte ens en tanke på det. Men när jag väl kommit hem i söndags så stod där 6 stycken glasskålar (glass-skålar..) i mitt rum, 1500 kronor och så har jag blivit lovad nya växter till mitt fönster... (lyckades, som med alla andra växter jag har haft i mitt fönster, döda de som varit innan...nu har jag bara två krukor...)

Blev så nöjd över mina nya skålar att jag redan på söndakvällen slängde ihop lite läckra Marängsvissar! ;)

Här har ni resultatet!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Nämen! Jag har likadana! Glasskväll? : )

2008-05-29 @ 19:07:30
URL: http://nathalian.blogg.se/
Postat av: Emmy

Vilken tur att du skrev glass-skålar inom parantes där johanna. man blev ju aningens förvirrad!

2008-05-29 @ 22:09:33
Postat av: Ejdan

Oj, då kan vi ju bjuda hur många som helst ju! Coolt:P Haha..ja men ja tänkte bara på dej, emmy, när ja skrev de..ville ju inte att du skulle missuppfatta:P hahaha

2008-05-30 @ 13:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0