Röd som el tomato!

Har vart ute på en ö mitt i Europas största sjö Vänern (vilket inte Emmy hade koll på..haha) och inte gjort ett dyft idag..typ..haha
Har till och med bemästrat min största rädsla idag...att bestiga en båt ..hmm..och ni kanske undrar varför jag var (haha...) så rädd för de, men allvarligt vem faaen vill riskera att göra nått så oväntat som att trilla i vattnet!?..jag tittar hellre på!  Mina ben nästan vek sig under mig och båten gungade som faaen! Men med ett stadigt grepp om räcket och ett osäkert skutt över till båten så var ju det avklarat...(nått ja inte tänkte på då var att ja nån gång skulle av båten...)
Verkar även ha bränt mej över hela kroppen, vilket jag inte känner riktigt själv..men det går faktiskt att se rätt så bra så de lär väl ingen missa..hmm ser man ut som en tomat så brukar väl de flesta kommentera de..haha!


Lägger här ut en bild så ni kan identifiera färgen när ni ser mej! haha

Kommentarer
Postat av: Emmy

Jag har också lyckats med denna skära färg. Däremot så kan jag inte se mig som en tomat utan anammade en mer grisrosa ton. En äkta bondbränna också. Jag säger bara en sak.... aldrig mer båt (förutom den stora båten till danmark). denna upplevelse bevisade just för mig att mina nerver inte klarar av vatten och ostabila båtar. hädanefter blir det bara danmarksbåten, den stora då som sagt.

2008-05-09 @ 00:41:36
Postat av: Ejdan

hahaha..nu kan vi ju gå brevid varann och se ut som en sorts färgskala då:P Och ja, vi satsar på Danmarksbåten...en mycket stabilare båt tycker ja! ;) haha

2008-05-09 @ 11:36:12
Postat av: julia

huhmmm jag sa ju att ni skulle ha heltäckande kläder hahaha.. fan vilken diss anne gav mig förresten.

jag:-får man ha skor på sig i båten förresten?

anne:-detta är ett fortskaffningsmedel. du kanske är van vid stora fina smögenbåtar?

jag:-tänkte mest på att skor brukar vara skitiga och att det finns tjära under.

VAFAN SER JAG DRYG O JÄVLIG UT ELLER?

btw emmy. hahaha jag har extremt roliga PANIK bilder på dig :)

2008-05-10 @ 11:54:32
Postat av: Ejdan

Men jag måste ändå säga att jag är rätt nöjd med att ha lite färg på benen nu iallafall! :D Kanske ser rött ut nu..men vänta bara! haha

2008-05-10 @ 17:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0