Sista natten med gänget!

Vi öppnade dörrarna för årets avslutningsparty klockan 18:00, destination: Mariestad, Julias lägenhet! Här skulle det röjjas till småtimmarna! Och nog faaen röjjdes det!

Mat åts (j*vlar vad uppstoppad jag kände mej...förrätt, varmrätt, efterrätt, snacks och dricka på det..hmm inte normalt.)


Dricka dracks..(en härlig blandning av äkta drinkar, öl, vin, sprit, mintushotar och självklart Lindalis alldeles egna specialgroggar.)


Tabbar gjordes...( Åååh Johanna kan inte du vara så snäll och slänga vattenpipan i golvet IGEN?..-Ja, jo, Självklart kan jag de! "DUNK" Aaaah! Jag brinner! haha)


För många Top Noch-kort...


Lite överdrivet för många Chriistiän Äembrroos (inte ens när han inte tyckte det var kul längre gick det att lägga av..man tog skämtet ett snäpp högre istället och körde "hipp hipp"-stilen på alla namn..haha)

Lite fööör mycket partyröjjande för att tycka att det var kul att städa dan efter.


Stannade hemma hos Julia ända till klockan fem på eftermiddagen och röjjde innan jag begav mej hemåt. Det var då jag kom fram till att det verkligen är slut. Vi kommer inte gå i skolan tillsammans något mer, vi kommer aldrig mer få mobba varandra så mycket som vi gjort under ett års tid, inte heller hjälpa varandra med sin j*vla skitväv..haha och inte kunna sitta ensamma i ett hörn i kuvösen och snacka skit! Nä åh fy faaen, va ja kommer att sakna det! Jag mår riktigt förbannat dåligt när jag tänker på det...

Kommentarer
Postat av: Emmy

snyft ejdelicious.... snyft

2008-05-26 @ 23:01:10
Postat av: Ejdan

Emmmy, va faaen vi måste köra på Dillö snart asså! Faaen va kul de vore:D

2008-05-26 @ 23:35:46
Postat av: Anonym

jag e bäst, ingen pruttest! :D ska tilläggas att jag o johanna drog en pizza dagen efter med

2008-05-27 @ 20:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0