Sommarlovet.

Det har redan gått två dagar på mitt efterlängtade sommarlov, som jag nu kan känna var inte efterlängtat överhuvudtaget. Okej för att solen skiner och jag bygger på brännan...som många vet att jag har som nån sorts hobby, och att jag antagligen ska dra och pressa på Svenska Rivieran imorrn gör att det iallafall blir lite bättre. Men jag kan inte sluta tänka på vad jag ska göra efter denna ledighet. Allvarligt, jobba på ICA i 8 veckor är verkligen ingen hit. Vågar knappt tänka på att jag ska till Öland på grund av att jag ska börja veckan efter, men sen när man väl tänker på de så ska de bli j*vligt gött att åka till vår älskade ö och sola o supa huvet av sig! haha 
Fast det jag just nu önskar mest är att jag bara haft en veckas lov och att jag ska tillbaka till skolan redan på måndag...synd att fallet inte är så.    

Har hört den här låten ett antal gånger, men på vägen till Mariestad i lördas blev det den bästa låten i hela världen just för tillfället. Kommer därför alltid förknippa den här låten med "Gang 4+1" och våra underbara dagar ihop! :D haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0