Johannas filosofier.

Min pappa säger att jag är precis som Magnus Uggla då han citerar honom med "Den 25:e smäller det!...", visserligen sant då mitt alldeles egna motto är att pengar ska RULLA.

Detta var en hint till mig då han ansåg att jag borde kanske spara mer pengar än vad jag gör, haha..fortfarande..jag sparar inget! Vad har man annars en fond till, undrar jag?

En annan sak jag fått höra att man ska vara är förutseende. Va faaen, nog är jag förutseende..jag har ju faaen 4 sprajlans nya och oanvända partyoutfits redo att användas om det skulle komma upp ett tillfälle...Förutseende or what?!

Sen så kan det verka som att jag inte har nån koll, höhö..Du, jag har sån j*vla koll på allt..bara att jag ignorerar viss fakta:P

Kommentarer
Postat av: Linda

pengar SKA rulla ejdan....:)

2008-11-24 @ 09:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0